KOSA OLEO-MAC BC 550 MASTER PROFI
4049,00 zł
- Opis
Opis
Model do zastosowań profesjonalnych, do prac przy wycinaniu chwastów i krzewów czy cięciu drobnych gałęzi. BC550 MASTER posiada na wyposażeniu profesjonalną tarcze z 3 zębami przeznaczoną do prac przy ściółce.
- Silnik posiada wysoki moment obrotowy, również przy niskich obrotach 3,2 [Nm].
- Kuty wał korbowy wykonany ze stali oraz dwupierścieniowy tłok gwarantują wytrzymałość.
- Filtr powietrza(papierowy) zapewniają właściwe osiągi we wszystkich warunkach.
- Obudowa sprzęgła wykonana z aluminium w celu zmniejszenia wagi urządzenia
- Płynna regulacja położenia uchwytu maszyny
- Wyłącznik zapłonu zawsze włączony (system Always ON)
- Rozrusznik typu „Easy-On” umożliwiający łatwy rozruch bez konieczności stosowania zaworu dekompresyjnego
- Duża osłona tłumika zabezpieczająca przed przypadkowym poparzeniem
- Na wyposażeniu oprócz profesjonalnych pasów nośnych:
-Nowa, wzmocniona głowica Load&Go typu ExtraLife
-Żyłka o średnicy 3,0 [mm]
-Tarcza trójzębna 305 [mm], grubość 3,0 [mm]
– Nowy układ antywibracyjny BC 550 MASTER zintegrowany ze wspornikiem uchwytu: dwie stalowe sprężyny + dwa gumowe amortyzatory wstawione pomiędzy silnikiem a wspornikiem uchwytu redukują wibrację na uchwycie: lewy3.5 – prawy 5.8 m/s2
DANE TECHNICZNE
Pojemność silnika | 51,7 cm³ |
Moc silnika | 3,7 KM – 2,7 kW |
Moc użyteczna | 3,3 KM – 2,4 kW |
Głowica standardowa | New Load&Go fi 130mm, M10x1,25 żeńska lewa, z żyłką fi 3,0mm, kierunek obrotu |
Standardowa tarcza | 3-zębna o fi 12″/305 mm, grubość 3 mm, otwór 25,4 mm (do wycinania zarośli) |
Średnica osłony wału | 32 mm |
Kierownica | rękojeść |
Wyposażenie | pasy profesjonalne |
Spalanie paliwa | 1200 g/h (przy obrotach 8500 na minutę) |
Waga | 9,9 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 1,2 l |
Dodatkowo:
– uchwyt jest regulowany dzięki pokrętłu , dzięki któremu bez użycia narzędzi uchwyt można złożyć wzdłuż osłony wału napędowego zmniejszając rozmiary maszyny na czas transportu i przechowywania.
– Nowy układ antywibracyjny BC 550 MASTER zintegrowany ze wspornikiem uchwytu: dwie stalowe sprężyny + dwa gumowe amortyzatory wstawione pomiędzy silnikiem a wspornikiem uchwytu redukują wibrację na uchwycie: lewy3.5 – prawy 5.8 m/s2